29.6.09

.CBF6793 (haha!).

kadang2 aku fikir, kenapa aku tak sepandai dia? kenapa aku tak boleh dapat 4 flat? kenapa aku tak boleh bawa kereta manual setelah setahun aku tak tekan clutch? kenapa aku tak pandai meperkenalkan diri pada orang bila aku hendak menerangkan sesuatu? kenapa mak aku lebih suka pada adik aku yang pandai masak? kenapa aku bukan bersuara versatile seperti Black-mentor?

kenapa? kenapa? kenapa?

aku harap aku ada jawapan untuk semua soalan itu. biar aku tahu mana arah aku. mana harus aku ada bila aku diperlukan. supaya aku bukan lalang atau props latar yang langsung tak beri peranan. aku tak tahu bila orang suka aku atau tidak. aku tak sedar jika siapa2 yang tak suka aku boleh hide rasa mereka. setinggi mana kita pergi, pasti ada yang boleh melangkau kita. anytime.


kenapa perlu ada kereta manual? haih.

No comments: