24.7.10

.sherlock holmes.

penat-lah. letih nak ignore kamu. tapi, ada masa sy x boleh tahan. macam kamu tak tahan bau bundle. macam kamu tak tahan rumah bersepah. saya dah tak tahu nak buat macam mana. kamu mesti sedar my acts towards you. tapi, masih macam tu juga. mungkin kamu ignore saya balik. buat2 tak layan. hakikat, kamu masih sibuk2 hal saya bukan? jadi diri sendiri la. jgn saya begitu, kamu nak begitu juga. grown up la dude! dan tolong-lah jangan over excited over mens. saya tak paham sgt. mens memang layan baik semua perempuan. esp. mens dari certain negeri. jangan-lah *maaf perasan lebih. now, baru sy faham what he meant by manja. malas pun bertempat-lah. at least budi bahasa la. haih. merungut. complaint. learn to let go la aisyah. kenapa susah sgt ni. susah bila dah cop seseorang dengan certain attitude. mmg sgt susah nak ubah. and will be not forever. saya dah penat fake ni. bila nak jadi aisyah yang dia mahu?i still dont know.


mungkin kamu perlu lemon dan iron.

No comments: