12.4.09

.kabus dan fake.

kerja aku bukan nak pujuk kau saja. ada masa penat.plus,aku memang tak reti pujuk orang. kau pernah cakap,aku tau apa yang kau tak suka. apa yang kau benci. dan kau juga sedia maklum apa yang aku tak suka. apa yang aku avoid untuk jelaskan. pada aku, buat apa terang benda yang kau sedia tahu. I feel stupid just imagining what reaction you have whenever I told you something that only embrassed me.(and you clearly know it.damn!)

aku memang tak pandai dalam hal2 jaga hati ni. bukan lah maksud aku tak reti fikir atau tapis apa yang aku nak cakap. kau tahu tak apa yang kau dengar dari aku selalunya aku dah fikir 2-3 kali baru aku luah. but, still aku tak dapat satisfy apa yang kau nak tahu. tolong jangan assume yang bukan2 without kau faham apa yang aku nak sampaikan.

smile like you mean it. oh, pagi tadi kabus tebal.macam kat tanah tinggi. tingkat 4 kira tinggi apa.

No comments: