19.3.11

.gtg.

ya. sekarang lah masa kalau kau nak buat segala.
bebasnya pada kau. kosongnya pada aku.
ya, kosongnya sebab aku.

kau tahu kenapa aku tak bertanya?
sebab kau tak mahu soalan2 itu.
sebab kau tak mahu ada apa2 yang aku tahu.
sebab kau tak mahu hidupnya aku.
mati.

tutuplah. lindunglah.
boleh aku kata aku tak peduli?
aku mahu. sangat.
tapi dulu ada yang mahu aku jangan pendam.
sakit nanti aku sorang2 rasa.
boleh jadi gila.
tapi, sampai sudah aku rasa sorang juga.

aku bukan waktu kelima.
waktu rehat?
jauh sekali.
mungkin aku bukan kelas tuisyen pulangan lumayan.
aku juga bukan sekolah elit.

tapi kita sama hamba bukan?
sama saja tarafnya.
pedulilah.
sakit aku sorang juga yang rasa.


bullshit lah aisyah! sampai bila? 
sampai kau mati? cukuplah satu deria kau mati. yang lain jangan kau heret sama.

No comments: