21.3.09

.luah telan balik.

tadi aku buka folder PSM aku.da buka,aku fikir 'apa aku nak buat sebenarnya ni?'.sebelum tu aku nampak sumbody blog bout converse marine sumthing like that.aku buka window baru.google converse.petang tadi aku habiskan masa bloghoping blog2 yang konon sangat hip.memang betul jadi diri mereka sendiri.tapi,boasting.hmm.entah la.apa tujuan aku buat blog pun aku tak tau.siang,at class kawan aku gosip.ada clasmate yang projek akhir dia didelete oleh virus.entah la.aku tak jumpa dia lagi.mungkin betul.

kenapa dalam hidup aku ni ramai sangat orang suka cakap besar.ok.aku faham tu sumthing yang kau da achieve.tapi,tak fikir hati,rasa orang yang kau cerita tu?yeah.no one perfect.but,screw that.the point is nak tunjuk sapa hebat.nak lawan sapa lagi tinggi.the more you try to show off,the more you look stupid.

i am cold.a cold person i am.ah.english aku memang teruk.dulu,takat sekolah rendah boleh la kau excel.benda kilat nak kena jaga kan.biar lama2 pun boleh karat.apa nak jadi entah.semua benda kau teruk.nothing yang kau ada.apa yang da kau capai?apa yang kau boleh bangga?nada.zero.kosong.sebab tu kau iri dengan orang lain.sebab kau tak ada apa2.kau ambil mudah semua benda.kau tak grab chance yang ada.kau tunggu orang lain.kau tak boleh decide life kau sendiri.nak pegi makan pun susah.tak nak turun sendiri.malu.nampak loser sebab makan sendiri.wake up dude.screw others.kau tak makan,kau lapar.apa kesah orang lain dengan perut kau.no one will care more of you than yourself!dulu kau hidup dengan prinsip-kau baik pada orang,orang baik pada kau.sampai sekarang kau masih macam tu.orang masih lagi ignore kau.kau ada.tapi,macam invicible.orang buli kau.buat baik depan2.cakap buruk kat belakang.come on lah.kau sedar.tapi,apa kau buat?biarlah.biar tuhan hukum mereka.

tapi kau tahu bukan tuhan takkan tolong hambanya yang tak tolong diri sendiri.

ya.aku emo.sebab aku kurang.tak macam kau.

No comments: