22.5.09

.atuk, tolong buka pintu!.

what will you do if you ever encounter with a very annoying people? yang menyampah tahap maksima. yang pandai mengarah itu ini walau benda itu boleh laku sendiri. yang pandai hilangkan duit dan tahu buat muka innocent supaya tidak kena marah. yang pandai guna ekspressi muka untuk minta apa2 yang dihajati. aku tak faham betul dengan perangai orang yang macam itu. suka2 buat benda yang dia suka. suka2 cebik dan tawa pada orang lain yang loser. fikir dia seorang yang berkuasa. mahu itu, dapat. hajat itu, tertunai. 

sekarang ini memang tak boleh pandang, lihat, atau dengar apa2 tentang dia. sekali imbas sudah naik menyampah. jangan kata hendak layan. hendak lalu pun sudah mual. 

ah, makin aku fikir makin naik gila. mungkin sabar aku sudah sampai limit. sudah tua mungkin. tapi, apa kes kalau aku gila hanya sebab anak kecil yang umur 4 tahun dan berperangai seperti di atas? logik kah? apa betul aku emo sebab budak2? tolong lah!  

sambil layan youtube akim af7. hah! apa jadah?

2 comments:

Rajuna said...

ah
udah punya anak!

dEs said...

mungkin..huhu