13.5.09

.resolve later.

10 mei 2009 : 1238 noon

sms N: cakap selamat hari ibu pada mak awak ok?

sms aku : hari ibu? bila?

sms N : hari ni la..

sms aku : oh..

*toleh ke adik dan kata "hari ni hari ibu ke?"

 adik jawab "yela ngok"

 aduss. gimana aku boleh lupa. aku memang fail (gagal) ingat hari2 penting ni. ingat pada 2-3 minggu sebelumnya. tapi lupa juga bila sampai hari itu. isk. maaf ya mak.

rumusan hari2 aku dari hari offline sabtu lepas (macam lah sebelum ni aku tulis pun apa aku buat hari2)

sabtu : bangun, kemas barang sikit, malas2, malas2, mandi, malas2, malas2, tengok tv, malas2 lagi, malas2 lagi, mandi, makan2, keluar untuk detik2 terakhir, buat kerja gila, buat kerja gila lagi, makan2, tidur.

ahad : bangun, malas2, fikir sudah lambat & barang masih sepah2, mandi, kemas dengan kadar kelajuan yang tinggi, angkat barang turun dari tingkat 4, sakit tangan, family datang, *thanks A, balik rumah makcik, makan2, datang utm balik, angkat barang lagi, pulang kunci, ambil tesis, tunggu setengah jam, balik rumah makcik, makan2, potong rambut, mandi, keluar semula, makan2, balik, pengsan tidur.

isnin : bangun, mandi, pergi utm, hantar tesis, balik rumah makcik, makan2, tidur, masuk barang dalam kereta, balik rumah, batu besar melayang kat cermin kereta-retak, sampai rumah, angkat barang, makan2, mandi, tengok tv, tidur pengsan.

selasa : bangun, makan2, kemas baju, basuh baju, makan2, siap2, tunggu bas, sampai serdang, sampai rumah akak, makan2, ngantuk2, pergi rumah akak 2nd, online, tidur.

rabu : bangun, siap2, minum2, pergi damansara, tunggu2, isi borang, tunggu2 lagi, jawab soalan, cakap2, balik rumah, tidur, hujan, tidur, angkat call, putus-sebab-orang-kuning-tak-sampai-sg. sekamat, tidur balik, makan2, marah budak, online.

4 hari yang sangat lapang dari aktiviti akademik. ini baru hari keempat. sudah bosan macam apa. siapa2 banyak duit dan masa, ajak lah aku keluar. thank you in advance.

rindu tahap maksima. duit, marilah kamu. aku tak bisa bayar tiket dengan daun. kalau boleh, dah lama sampai venice. 

No comments: