19.12.09

.jam ini masih milik kamu.

Do we love?
Love each other
Do we need?
Need each other
Do we yearn?
Yearn each other

When there's no cloud left
I'll be there to color up your sky


for 'you' whom i refer as 'you',
it could be love. a short term one.
but, it sure does left something in me.
a feeling which i cant describe,
how i miss those moments.
i know we cant go back at that time.
and i know for sure we dont want them again.

kalau kamu mahu terus begini.
kaku.
sunyi.
aku bukan siapa-siapa yang mahu bentak.
aku juga bukan dia mahu marah-marah.
itu mahu kamu.
tapi, laku adil pada aku.
aku tak pinta lebih macam dulu.
sekadar beritahu angin yang kamu masih ada.
yang hati kamu masih tenang dan bukan ribut untuk aku.
aku sudah titip pada laut,
yang aku masih ada.
untuk kamu.
walau bukan mutlak,
tapi, kita masih boleh bicara bukan?

sungguh,
aku rindu.



apa dia masih faham aku? maaf aku pinta jika kamu rasa hati. ingat lagi, 4pg mee goreng mamak?

No comments: