22.12.09

.oat krunch.dark choco.

bukan aku emo. bukan aku saja nak mengada.
bukan aku jiwang atau moody2.
boleh kau bayang,
.............................................................

mungkin bukan macam dulu. masih kawan.
contact tu mungkin tak macam dulu.
saya dah rasa balik apa yang saya buat dulu.
mungkin cuba untuk jadi lebih baik.

*just so you know, aku sudah jadi apa yang aku mahu.
mungkin bukan baik, tapi kita bisa jadi yang better bukan?

.......................................................

certain things are better not telling.
btw, btw, btw.
i dont want your details okay?
juz enough of telling me who you are with.
doesnt matter pun; apa, siapa yang ajak bukan?
kalau aku cemburu pun itu normal la kan.
mana mungkin i can let it go, let it pass 'away'.
bodoh-lah aku.perasaan itu anugerah bukan?
tiada rasa itu macam tidak menghargai kurniaan yang maha esa.

sudah-lah. penat rasa macam ni. bagi saya rasa lain, boleh?

my life doesnt revolve around you only. just so you know.
in case you think the other way round.



therapy needed!!!

No comments: