6.12.09

.siri dua hati.kamu pelik, okay?.

kusut.

mana kamu tahu apa yang aku buat.
aku pun tidak tahu apa yang kamu laku.
tapi, kita percaya kan?
yang apa yang kita laku ada balasnya.
mana mungkin satu saja yang untung.
diam.
itu kerja aku.
angguk. bila dia mahu aku angguk.
geleng. bila dia mahu aku geleng.

tapi,
aku ingkar.
hidup aku, aku punya.
jika aku laku sekali pun.
bukan sebab kamu mahu.
sebab aku sayang kamu yang mahu aku begitu.
dengar.
bukan sebab mahu kamu.
tapi, kamu yang mahu itu.
lain ok?

sekarang ini aku mahu kamu.
kamu yang mahu aku begitu.
bisa tidak?

jatuh aku, ingat kamu.
bangun aku, ingat kamu.

pergi, boleh?
aku mahu sendiri.
tanpa kamu yang mahu aku begitu.
datang lagi jika kamu tidak perlu aku begitu.
sukar jangka raut kamu.
manis luarnya.
pahit isinya.



diri. duduk. sit up. lompat bintang. haih. semua tak kena. apa lagi mahu aku?

No comments: