2.6.11

.four colours of roses.

masalah memang tak pernah habis kan? satu-satu datang. serabut2 pun ada juga yang buat aku happy. tak perlu minta, tak perlu rancang. pandai datang sendiri. kalau dulu rancanglah berbulan2 pun belum tentu aku happy. i am not comparing(mind you). memang susah nak lupa. kamu basuhlah pakai clorox sekalipun, belum tentu hilang. jadi, bila aku tanya baik2, kamu tak mahu jawab. aku dalam phase nak pilih jalan. kalau ada yang belum kamu habis kata, sila habiskan. tak mahu jadi kejam. mana mungkin memories aku bisa buang dalam tong sampah. bisa tekan shift+delete. tidak. jadi, minta aku kata2 akhir dari kamu (jika ada). 

malam tadi jalan tepi tasik. nampak lampu2 kecil. tetiba, dapat spotlight. jadi, mana mahu ikut? 
p/s: oh, mahu cari rumah@bilik sewa around usj1 subang. anyone? 

1 comment:

Anonymous said...

kadang-kadang lampu kecik adalah denai untuk kamu ke lampu besar dan ada kala lampu besar adalah umpan untuk kamu ke lampu kecik.. tepuk dada tanya hati..