18.4.11

.extra cast.

uhh, hello?
layaknya kamu harus beri aku satu explanation.  
ya, walau aku cuma satu lembar dari thousand pages autobiografi kamu itu.
penting itu.
mana tahu page itu ada klimaks sendiri.
senang mahu tuntut royalti nanti.


explanation apa?
oh, sejak bila, siapa, kenapa hati sanggup laku.
itu saja.
aku peminat novel misteri.
kamu tahu itu.
jadi, please solve this.
coz, your story is not publish anyway.
tiada juga clue-clue yang kamu tinggal di siring jalan.
story kamu ini penting.
untuk sisih tanda tanya di kepala.
untuk bunuh hopes yang masih berbaki.
oh, did I just said hopes
masih banyak-kah?


biarlah.
cerita aku sudah tamat.
mungkin lama sudah.
aku sahaja yang asyik membaca.


jadi, jangan lari.
cerita kamu belum tamat
at least sampai yang aku mahu tahu.
ya, aku bukan yang pertama dan terakhir.
aku sangka aku lebih lemah.
tapi, entah.
aku lagi bingung.






cubaan menulis drama swasta. susah juga sebenarnya.
tapi, macam sarcastic element itu lebih. i wonder who thought me. hmmm.
oh, untuk drama ini aku mahu cast lelaki yang boleh fake tears. no zed zaidi please.

No comments: